Sitter på ballen och svettas







Hej på er! Sitter på balkongen och lyssnar på min tillfälliga drog som kommer va min turkiet låt som jag hörde första gången här. Jag är såjävla glad av mig, jag vet inte vad som har hänt med mig men jag äter inget men mår bättre än någonsin innan, har ju en anledning men det tänker jag inte ta här på bloggen, bara jossan som vet ;)

Skulle stanna på hotellet idag för att va med ludvig och gustav men dom drog ut med sina kompisar och kommer inte hem förens vid 2 tiden , haha har börjat säga hem för jag känner mig hemma här.

Sa nyss hejdå till emil och ellen som är påväg hem nu, riktigt sorligt men vi ska försöka att ses när vi kommer hem så det blir riktigt bra.

Annars så har jag legat på stranden hela dagen, var på ett ställe och åt som vi var på första dagen där en turk flörtar för fullt, såjävla roliga dom är. Sen på stranden fick jag en liten beundrare som ville ta med mig hem till sin mamma och sen kom han när jag nästan sov och började killa mig under fötterna  ;)
Nu ska jag fortsätta att lyssna på låten och sen ska vi göra lite mat i köket, hare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det ser ikke ut som att du har blivit något brun ska du inte sola något innan du kommer hem? :)))

2011-07-11 @ 18:59:05
Postat av: jossan

JAG VET :D

2011-07-11 @ 22:16:16
URL: http://lidevads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0