Svar på kommentarer




Svar: Det kanske inte ser ut som att jag har blivit något brun och det kanske jag inte heller har, men jag tycker själv att jag aldrig varit brunare innan så det beror väl på från vilken sida man ser det från. Och självklart ska jag bättra på brännan har ju en vecka till här nere. Sen har jag börjat flagna en massa på ryggen och på näsan så ska ta det lite försiktigt. :)



Svar: När jag är här så går jag inte riktigt runt med kameran hela tiden, det är alldeles för varmt för att ens orka vara på land och eftersom att vi alltid är i vattnet så har jag nästan inga bilder på dom. Ska försöka ta en massa på dom innan jag åker hem för dom är några riktiga snyggingar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0