Börja ett nytt liv?





Dricker cola och lyssnar på sorlig musik och är allmänt deppig. Har lovat mig själv att när skolan drar igång ska det bli nya vanor och ska faktiskt bara tänka på mig själv ett tag. Många av mina kompisar belastar mig med sina problem, jag har nog med mina egna och är rätt trött på att gå runt och vara ledsen hela tiden.
Jag saknar min sanna, även om vi pratar mycket om det som har hänt så hjälper hon mig hela tiden och gör mig alltid på bättre humör, du är en underbar vän och jag är såjävla glad att jag har dig!

Nog om depp snack nufan ska mitt nya liv börja!

Kommentarer
Postat av: sanna nilsson

du är helt underbar!

vad vore jag utan dig? <3

2011-07-26 @ 01:47:28
URL: http://bysannanilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0