Väldigt varm dag




Hej på er! Idag vid 10 tiden drog jag ner till poolen och badade med ludvig till halv ett. Sen låg jag och sov och lite sånt tills han kom tillbaka vid 4 tiden. Vi badade ännu mer och drog sen upp på hans rum och spelade lite kort och pratade en massa. Sen fick han för sig att gå på prommenad så jag drog in på rummet och nu har jag gjort mig iordning, vet inte om det var sista gången vi var eftersom att hans kompisar är här i turkiet nu.

Det är nått konstigt med mig nu när jag är utomlands för jag äter verkligen ingenting. mamma fråga nyss vad jag hade ätit idag och kom på att jag bara har ätit en glass!? Jag är inte ett dugg hungrig heller så om inte mina matvanor blir bättre kommer hon skicka hem mig eftersom att jag inte kan äta när det är varmt. Så vi får se om jag blir bättre snart.

Annars så är det grymt varmt här, idag var det 45 grader och strålande sol hela dagen. Nu ska jag ut på ballen och lyssna lite på musik, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0