13 juni 2011




Godmorgon på er! Själv så gick jag upp för några timmar sen. Mamma väckte mig vid 8 tiden, då gick jag upp och storstädade hela huset som jag brukar göra en gång i veckan, sen har jag duschat och fixat iordning mig, ätit lite tacos och bara tagit det lugnt. Senare blir det att åka hem till oliver så får vi se om jag vågar mig på att bada, men det blåser en hel del ute så vi får väl se hur det blir.
Rensade ut hela min garderob igår, brukar ofta göra det när jag har shoppat en del, det blev 3 tröjor (ena på bilden, skit snygg rygg, ni kan få se senare), ett par jeans, 2 st trosor, mascara, eyeliner och concealer. Sen fick jag 8 st bhar av sara , rena rama julafton ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0