2 timmars städning




Har städat i 2 timmar nu och är helt jävla slut i kroppen! det är varmt som fan i huset så jag håller på att tuppa av. Jag hoppas mina föräldrar blir glada när dom kommer hem så jag kan få mina 200 kr, måste tanka moppen imorgon så det skulle sitta fint med lite pengar. det blir att dricka te och käka nån varm macka till middag, sen blire att lägga sig tidigt. Imorgon kommer mickis och hämtar upp mig vid typ halv 9, sen drar vi till ekensberg där alla 9or ska ha en slags "tävling" där alla ska vara utklädda till någonting. Vår klass ska vara rockabilly så det blir nog grymt! Hittade kläder idag, jag hoppas man kan ha skinnkjol? Ska ha en rödprickig topp under, converse, lockig toffs och röda läppar, blir säkert skit bra.
Det blir förmodligen inget mera bloggande idag så vi ses imorgon, kameran följer med så bilder kommer upp imorgon. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0