9 Dagar kvar!




tjena! Gårdagen var väldigt lugn men mysig, jossan och jag blandade en drink till middagen och jag blev så konstig att ögonen knappt orkade vara öppna, hahah måste ha sett skit konstig ut. Sen gjorde vi en jordgubbstårta som blev 2 meter hög, kollade på "the red riding hood", jossan somnade som vanligt och sen gick vi och la oss jätte tidigt runt 12.
Imorse gjorde vi en kladdkaka och bara pratade, pappa kom och hämtade mig vid 3 sen åkte vi och handlade, ville knappt följa med in för jag kände mig så konstig, men fick en harry potter film som jag inte sett så jag blev på lite bättre humör. Sen nu har jag precis sett på den, jävligt bra måste jag säga!
Idag har mina föräldrar bröllopsdag så vi ska bada tunna, äta jordgubbar och dricka champagne och bara mysa. Så ser min kväll ut iaf. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0