Allt går i ett



2 veckor kvar, att komma bort från allt!

Dagen började riktigt tungt men slutade riktigt roligt. Jobbade på som fan och var helt slut i både händer och fötterna när jag kom hem. Var hemma i 15 min och sen drog jag till hamnen för en liten återträff med några från klassen, riktigt roligt att få träffa alla igen. Sen direkt efteråt drog jag hem till sanna och käka lite donken mat, sen kom hanna, kajsa och frida , så vi 5 tjejer gick till tempo och köpte lite fika sen satte vi oss vid tempo på en lite picknik, och nej jag har inge sagt att vi är normala? :P
Direkt när jag kom hem var jag tvungen att gå ut med min lilla hund, sen nu är det första gången jag verkligen är helt själv på hela dagen, känns super skönt!

Imorgon blir det ännu mera jobb och sen städning av hela huset, efter det har jag lovat en kompis att webba så det kommer väl ta ett tag ;)
Men vi hörs imorgon! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0