fest



Jag står i mitten som ler typ, om ni inte såg det :P

Hej alla! Gårdagen började hemskt men slutade riktigt jävla bra.
5 min innan jag skulle bli hämtad ställer jag mig och spyr i handfatet, lyckat! Sen grät jag mer än jag någonsin gjort förut så jag knappt fick nån luft när vi sa hejdå till alla. Och jag lovar er, jag grät mest av alla i klassen ;)
Efter skolan kom mamma hem med blommor, MASSOR av pengar, ben & jerry´s, en tidning och marabous till mig. Då blev jag genast mycket gladare. Sen åkte vi till stan, åt lunch på princes, kollade runt på en massa kläder som jag kanske ska köpa idag. Hittade ett par skit snygga jeans från gina och en tröja/klänning. Men det kommer bli runt 800 kr om jag ska köpa dom så är inte säker på om jag vill att pengarna ska försvinna sådär första dagen på sommarlovet.

Vi kom hem vid 5 tiden, då vare bara att göra sig i ordning och dra på levinas studentfest. Pratade en massa med ellinor och fick lite mera kläder. Sen vid 10 tiden drog jag från oppeby till tjuvholmen för att gå på fest hos jonis. hur mycket folk som helst och mycket skratt blev det. Dansade runt men drack inget för att jag skulle köra hem sen. Kom hem vid 2 tiden och satt och prata med mamma och pappa till halv 4. sen gick jag och la mig och vaknade vid ett tiden.

Lärde känna så sjukt mycket människor igår så det blir att gå på NAKENBAD hos sanna nåndag i veckan, om det nu blir av ;)

Nu ska jag käka lite, städa rummet och duscha och sen drar jag till sara johansson som jag inte vart med sen höstlovet. Skit kul ska det bli så vi får väl helt enkelt se vad vi ska göra. ha det super bra nu och njut av att vi har SOMMARLOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0