Fryser






Haha några bilder från filmkvällen hos ellen, och jag vet att jag måste sluta med mina miner, blir gaaaalen!

Sitter här i min säng med två täcken och 4 kuddar runt mig, fryser så inått helvete men jag hoppas att jag inte har feber. Har varit allmänt seg idag men turkiet resan har gjort mig på lite bättre humör iaf. Skulle egentligen städat hela huset men har ingen lust nånstans så skippar nog det och kör på det imorgon.
Vi kanske skulle ha en återträff med klassen imorgon runt 3 tiden i hamnen för lite minigolf och glass, allt hänger på vädret om jag ska orka mig dit, ska jobba innan och slutar tre så vi får se hur det blir.
Nu blir det lite godis och film, hare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0