fuck iphone


Är såjävla trött, grinig och jävligt sur! Igår kväll när jag lyssna på musik på min mobil så dog den, och nu kan jag inte få på den. Den var helt full laddad så jag har inget att skylla på. Kunde inte sova igår kväll för att jag försökte att prova att starta den varannan minut, var tvungen att gå upp kvart i 8 för att prata med mamma om den innan hon drog till jobbet. ÅHHHH är såjävla sur just nu, jag som skulle ha den med till turkiet och sen hade jag över 300 bilder som jag inte lagt in på datan ännu och dom kommer väl vara borta om jag lämnar in den!
Så vid 10 drar jag in till stan och snackar med dom på 3 så får vi helt enkelt se vad som händer.
Mitt nummer skulle ha flyttats över inatt så jag vet inte vad jag har för nummer på min gamla om det är mitt gamla eller mitt nya men om någon vill nå mig så får ni prova båda :)

Nu ska jag baka scones och sen gå ut och sätta mig i solen en stund, det är skit varmt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0