Glad midsommar!




Hej på er, idag är det midsommar och det ser ut att bli regn, Svensk sommar kan ju bara ta sig!
Om en timme kommer jossan in till stan så det blir att träffa henne och sen dra oss ner mot centrum, vi ska handla lite jordgubbar och choklad så får vi se om vi också gör en tårta. Vi ska bara mysa, mycket deep talk kommer det bli men vi ska försöka ha det så kul som möjligt. Känner mig helt uppsvullen efter all chips och ben & jerry´s jag åt igår, åt ungefär 1/3 av glassen resten fick mina föräldrar för den var tvungen att ätas upp eftersom att vår frys cpar sig hela tiden. Menmen , det gjorde mig inget ;)
Ska bädda sängen och sen gå en lite sväng med hunden, kanske hinner ta en liten runda med våran "låne bil", skit ball, ni kan få se en bild innan jag drar. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0