godmorgon




Ligger ihoptryckt i sängen med en jädra massa kuddar och ett mysigt och varmt täcke. det regnar ute och jag känner att jag har det väldigt bra här i min säng. Måste ut med hunden sen men det är en annan femma. jag har verkligen ingenting planerat idag, såjäkla skönt. Men har ändå ingen lust att göra någonting, bara kolla på film, ta hand om mig själv och äta det jag vill. Sen när mamma kommer hem ska vi kolla lite på resor. pratade med mamma igår och hon och pappa sitter och kollar på resor för fullt just nu till turkiet, spanien, grekland m.m. Hittar dom tre biljetter i bra pris så drar vi, bara så ni vet. Och det handlar om samma dag så blir det så att jag helt slutar blogga på nån vecka så är jag förmodligen utomlands. Ingenting är säkert men jag hoppas att vi hittar något. Nu blir det film! Hare <3

Kommentarer
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

God morgon! :) <3

Hoppas att du har sovit gott! Jag sov som en princessa :D Fast nu börjar jag bli lite yr i huvudet :(.... BLÄ!

2011-06-17 @ 11:25:32
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0