jag orkar inte me nå svek





Hej alla fina!
Gårdagen var riktigt mysig och rolig, jag och sandra drog hemifrån vid halv 10 tiden, vi åkte hela vägen till ellen och var riktigt nervösa eftersom att jag inte hade någon bensin, den stod och blinkade ;)
Sen hittade vi inte så dom fick komma ut och möta oss, haha vi måste ha sett skit roliga ut när vi virra omkring där... Sen kollade vi på en galendag i new york och början på narnia innan vi skulle hem, så vi åkte och tankade och då hör man sandra bah : åhhh nej. Då kommer två killar åkande i en gammal bil, haha vi blev skit rädda. Dom prata lite med oss och sen trodde vi dom följde efter oss när vi åkte hem till henne :P
Packade väskan och drog oss hem till mig, lyssnade på musik och somnade runt halv 3 tiden.
Vaknade 10 i ett imorse, gjorde pannkakor till frulle och sen följde jag henne hem en bit med chanti.

Nu har jag gjort mig iordning för senare drar jag hem till sanna, jag, sanna och ellen ska ha det mysigt med jordgubbar och cider ikväll och sen får vi se vad vi hittar på. Bilder kommer säkert upp imorgon för jag sover kvar hos sanna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du och Jernberg någonting på G?

2011-06-18 @ 16:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0