Klassresan










Gluttar ville ;)






Det får räcka sålänge. Lydia har massa bilder så jag hoppas att jag får ta några så lägger jag upp dom här på bloggen, hade inte med mig min kamera så mycket.

Vi hade mycket skoj, tävlingar, mat, mysigheter, musik och på kvällen gick vi ut vid skogen och var skit rädda för "vildsvin" som visade sig vara axel och erik ;)

Nu sitter jag i rummet med julia men som inte är ett dugg intreserad utav vad jag gör utan är helt inne i en tidning, rolig kompis jag har :( Så skriver lite med adam sålänge. Ha det bra puss!

Kommentarer
Postat av: lydia

Hej

Du, jag skulle gärna vilja ha bilderna du tog också. :)

Dom bilderna jag tog är på väg upp nu, :)

2011-06-02 @ 20:00:11
URL: http://stupidgiirl.blogg.se/
Postat av: lydia

Hej

Du, jag skulle gärna vilja ha bilderna du tog också. :)

Dom bilderna jag tog är på väg upp nu, :)

2011-06-02 @ 20:01:23
URL: http://stupidgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0