Problem med blogg.se?


Är jag ensam med att inte kunna lägga ut bilder och kan knappt logga in? Har försökt i flera timmar men det funkar tydligen inte. Mamma har slängt all mat i kylen och frysen för det har tydligen runnit ut vatten så det blir att åka och storhandla sen. Annars så har jag blivit 2000 kr rikare.

Min morgon var en mardröm, vaknade av att jag hade fått ett sms från julia där det stod att min gamla "barndomskompis" eller från 4an och 5an hade drunknat, det är helt sjukt! Kan fortfarande inte förstå det, har varit i chock tillstånd hela dagen och har inte kunnat tänka på annat. Linnéa var verkligen världens roligaste och underbaraste människa, träffade henne för inte alls så längesen på en buss till råby, och nu detta. HELT SJUKT!
Vila i frid linnéa <3

Kommentarer
Postat av: sofia

jag hade också problem med att lägga upp bilder. osv. men då märkte jag att jag hade tryckt på "ändra redigerare" så prova att trycka där så kanske det funkar? :)

2011-06-24 @ 10:59:12
URL: http://ssoffiaahagbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0