Skolavslutning




Jag är helt färdigfixad och taggad för den sista skolavslutningen i grundskolan. Nu är det bara lite småsaker som ska fixas, måla tå och finger naglarna, äta lite och puffa upp håret lite mera sen är jag redo att dra. Jag åker med mickis och emma men dom kommer inte förens om en timme så jag har gott om tid på mig.
Många tårar kommer fällas idag kan jag lova er, jag som är så känslig av mig kommer säkert börja stor böla redan i aulan, skulle inte bli förvånad. Det blir riktigt roligt att få se hur fina alla andra kommer att vara, fick ju låna en klänning av johanna eftersom att jag inte hittade någon egen, men så kan det gå.
Vi hörs efter avslutningen, då drar jag hem och käkar lite, sen träffar jag sara då vi bara ska åka runt och njuta av sommarlovet. Senare vid 7 tiden ska jag och min famil åka och gratta levina som tar studenten, sen får vi se om jag blir kvar där hela kvällen eller om jag drar in till stan för att umgås med vännerna. Jag har ju hela sommarlovet att träffa dom så jag fattar inte varför alla gör så stor grej av just avslutningsdagen.

Nu ska jag fixa lite, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0