Slaggar borta inatt




Ikväll ska jag sova hos bruden på bilden! Efter klasskampen drog jag och sandra ner till hamnen för att käka lite glass, sen fick hon köra min moppe, vi drog till stan ett tag, hem till henne och sola med hennes lilla syster och nu är jag hemma. Hon är i stallet så vid halv 8 tiden drar jag hemmifrån för att sova kvar hos henne. Det blir att hyra film till kvällen för imorgon ska vi va i skolan vid halv 11. Imorgon blir det lunch med lärarna, sommarshow, städning och säga hejdå till mitt älskade skåp...
Måste bara berätta att jag fick fågelbajs på hela halsen idag, spyfärdig blev man, konstigt att jag alltid ska locka till mig bajs? trodde att det var slut med det :(
Men iaf, tar med kameran imorgon så det blir väl lite bilder då också, ha en bra kväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0