Volleyboll




Om ca 40 minuter drar jag hem till sanna, sedan bär det av mot hamnen för att köra lite volleyboll. Jag vet inte vilka det blir men några handbollstjejer och killarna blir det nog iaf.
Gårdagen var såjävla rolig, vi kom till jonis vid 5 eller 6 tiden, då drog dom ner oss i vattnet, jag som inte ville blöta håret för att jag hade duschat men jag åkte i iallafall... Så vi låg väl i plurret i 20 minuter, riktigt skönt var det. Sen drog jag och jonis till affären och köpte marshmallows och hyrde step father. Sen stod vi vid grillen och bara myste, några rökte vattenpipa och sen kollade vi på filmen. Kom hem vid halv 12 och sen somnade jag vid halv ett.
Ni kanske märker att jag inte har tid för bloggen, men jag bloggar när jag har tid så får ni höra vad jag har gjort under dagarna. Livet leker just nu för min del så jag vill bara njuta av sommarlovet. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0