1 säsongen av solsidan






Har kollat klart på en hel säsong, riktigt tråkigt att den redan är slut men det är bara att hoppas på att pappa köper andra säsongen sen när den kommer ut också :)
Den var såjävla bra, jag verkligen älskar dom!

Nu ska jag sätta på mig min pyamas, göra en stor varm choklad och vänta på att big brother ska börja.
Vi får höras imorgon, har nog 1 eller 2 tidsinställda inlägg tills jag kommer hem imorgon , slutar vid halv 4 tiden så är nog hemma 4.
Ha det bra, puss <3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag älskar också solsidan.

Jätte fin blogg btw.

Tycker dock att du borde skriva lite mera om åsikter och mode för då skulle du kunna gå riktigt långt.

Fortsätt kämpa på tjejen!

2011-03-14 @ 21:45:24
URL: http://josefines.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

usch, solsidan gillar jag verkligen inte :O

2011-03-14 @ 22:47:41
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0