3 sanningar om Linnéa




Jag är en väldigt avundsjuk person. Jag är avundsjuk på så himla många saker så det blir jobbigt. Den person jag är mest avundsjuk på är kenza, hon är verkligen min förebild och har så grymt snygga kläder och verkar ha en jätte mysig personlighet. Sen är jag väldigt avundsjuk på mina kompisar, deras utéende och deras personlighet. Men egentligen hur kul är det om alla är likadana? Det är någonting jag måste lära mig, att få ett bättre självförtroende. 

Jag skrattar åt mina egna skämt. Något jag har gjort hela mitt liv. Men självklart tycker ju jag skälv att jag har de roligaste skämten och as garvar åt dem medans andra ser ut som frågetecken och är helt tysta. Det är därför det är så kul att va med vissa av mina kompisar, vi har samma humor och kan skratta åt precis allt. Många kanske tror att jag inte är en så seriös person eftersom att jag alltid är glad och skrattar åt det mesta, men jag är den mest känslosammaste personen jag känner. Sen äre ju folk som tänker, hon säger ju aldrig några skämt. Kanske för att jag inte har vågat öppna mig som person eller bara inte haft roliga dagar :)

Jag drogar en och samma låt tills jag är trött på den. Jag lyssnar på samma låt om och om igen tills jag kan hela och kan sjunga med i alla texterna, många blir väldigt trötta på att jag gör det men sån är jag. Jag slår vad om att jag kan nästan alla mina låtar jag har på min spotify lista, och jag har 300 låtar ;)
Sen det roliga är att jag kan inte ens höra samma låt en vecka efter så efter några månader när jag inte har lysnat på låten ett tag så lyssnar man om den, då är den lika bra som första gången man hörde den :)

Kommentarer
Postat av: jossan

härligt att du vågar säga lite privata saker om dej själv har själv väldigt svårt att öppna mej för folk.



En liten fråga: Kan inte du visa en systemkamera bild på dej själv när du är osminkad? Skulle vara kul att se. Hoppas du får en mysig lördag. Kramiz

2011-03-05 @ 22:41:09
URL: http://hemliiiiigtkonto
Postat av: cilla

fin blogg du har. Har också funderat på att skaffa en (:

2011-03-06 @ 14:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0