börjar jag att bli sjuk?



Osminkad och trött b-rud

Hej!
Kom hem från träningen för ca  30 min sen, har käkat och duschat och nu ligger jag i sängen och kollar på tv. Jag funderar på om jag har feber för jag fryser ena sekunden och svettas den andra.
Funderar på om jag ska va hemma imorgon, om jag inte är det så ska jag träna step med mamma.

Iaf, dansträningen gick sådär, danserna är jätte roliga men det är jätte svåra steg så jag får öva lite på egen hand om jag kommer ihåg stegen. Några i min dansgrupp har dansat i flera år och jag har bara dansat i ett år så de har så mycket lättare att lära sig och är mycket bättre, men jag kämpar på som fan :D

Nu ska jag kolla på tv, senare blire big brother.
Puss!

Kommentarer
Postat av: jossan

gumman du får krya på dig!

2011-03-01 @ 21:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0