Dålig uppdatering idag!




Har inte hunnit uppdatera för har varit upptagen hela dagen.
Va på stan med mamma, hon köpte hårfärg, shampoo och läppsyl till mig. Sen drog vi och handlade massa bakgrejer och sen bakade vi bounty cupcakes, kommer upp en bild på dem imorgon :)

De blev jätte goda, inte så söta dock men ändå jätte goda.
Sen käkade vi middag, tacopaj (favoriten) och sen började what a girl wants på 3an, hade aldrig sett den innan och den var verkligen jätte bra! Den måste ni se, och det är min favorit skådis kille som spelar, såååjävla snygg!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

vad är det för någonting i en färgask? skulle vara kul att veta för att jag har aldrig vågat mig på att färga håret själv.

2011-03-06 @ 14:50:47
URL: http://photos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0