dålig uppdatering




Det har varit lite dålig uppdatering här på bloggen ett tag nu. Igår efter skolan kom lisa till min skola och mamma hämtade oss, sen åkte vi hem till henne, pluggade i typ 3 timmar, käka belladonna mat och sen spelade vi lite spel och somnade ganska tidigt faktiskt.

Idag vad jag med om världens sjukaste grej som jag råka göra. Det var så att jag har instoppat linne idag i några brallor, och sen skulle jag gå och kissa på toan. Då drog jag upp tröjan så fort så den råka komma i mot min navelpiercing. Då flyger den ner i handfatet och ner i ett litet hål. Så jag gick till vaktmästarn och rycktet spreds ju väldigt fort i klassen så de skrattade bara åt mig ;)
Men efter nån timme så fick han upp den lilla ploppen och nu sitter den i som vanligt. Ville dock inte sätta in den förens jag kom hem och den var ren efter allt som åker ner i handfatet ;)

Om ca 30 min slutar lisa, då drar jag till restaurangskolan och hämtar upp henne. Sen måste jag verkligen tanka så gör det på vägen. Sen drar vi hem till henne och pluggar och gör middag , sen vid kvar i 7 tiden så drar jag till rosvalla och kör lite bowling i några timmar med frasse. Skiiit kul ska det bli, kameran följer också med.

Haha juste, vi tog skit många knäppa bilder på idrotten idag som kommer upp här när lydia har lagt in dom på fb . Nu får ni ha det så bra så länge så får vi se när vi ses nästa gång. Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0