Dansträning




Hejsan! Kom hem från dansträningen för ca 30 min sen. Det var en rolig och soft träning, skulle ta det jätte försiktigt idag hade jag lovat mig själv. Sen när vi kom dit delade hon in oss i grupper och sen skulle vi göra en 8a helt själva. det gick inte direkt så bra för min grupp, vi var en grupp på 5 personer som inte kom på någonting, jätte bra ;)
Menmen, vi lär ju hinna komma på nått tills nästa gång.
Juste! Jag åkte moppe till träningen tsm med julia, riktigt kul att åka igen, det är speciellt roligast att köra helt själv i mörkret på kvällen. då gasar man på och känner vinden i ansiktet, häääärligt säger jag bara!

Nu blire desperate housewives! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0