Ekonomi plugg



Du skulle inte sitta helt fel just nu!

Hejsan!
Jag känner att jag inte orkar med skolan snart, idag bröt jag ihop totalt och kände att jag inte pallar någonting mera. Hade biologi nationella idag och har so prov imorgon. Känner att får jag inte Vg så sänker jag mig, har bara 1 dag på mig att plugga och jag känner att det bara kommer bli mer och mer. Det är också en utav de största ämnena i So :(

Jag har Spanska prov nästa vecka, hemkunskaps inlämning samt redovisning inför gruppen på tisdag, Sen är det säkert nått annat också som jag inte kommer ihåg men det är så mycket nu och jag blir så stressad så det är bara en tidsfråga tills jag börjar tappa allt hår igen!

Jag är riktigt glad att mamma ställer upp och sitter och diskuterar ekonomi med mig så jag iallafall förstår vad det handlar om. Har suttit och pluggat so i 2 timmar i skolan. Och 3 timmar hemma. Jag tycker att det räcker snart ;)

Så om jag har dålig uppdatering ett tag framöver så vet ni varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0