feber + halsont + ont i huvudet


Så har jag mått idag!
Gick till skolan för att göra So provet men vid idrotten mådde jag så dåligt så tårarna bara rann och mamma kom och hämta mig. La mig i sängen, somnade vid 10 och vaknade kvart över 2. Mamma kom hem, gjorde huvud massage och gjorde en tallrik glass till mig med varm chokladsås, sen satt jag och lyssna på att hon pratade med nån från sjukhuset och vi fick en tid på måndag.
Sen dess har jag kollat på film, proppat i mig alvedon och nu äre första gången jag orkar sitta upp.

Imorgon blir jag också hemma, måste vila upp mig men drar kanske till skolan och hämtar lite böcker. Har ju som sagt väldigt mycket i skolan nästa vecka.

Jag måste bara säga att jag inte är ett dugg avundsjuk på lisa som antingen är och kollar på Justin bieber i london nu eller så ska hon kolla på konserten imorgon kväll. Gör mig frisk och ta mig till henne någon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0