feber och ont i halsen


Det är inte så bra uppdatering här på bloggen. Är ju som sagt sjuk och orkar knappt sitta upp.
Har iaf kollat på camp rock 2 idag på disney channel x) Sen druckit te och haft feber. Just nu sitter jag och tok svettas , funderar faktiskt på att ta en kall dusch.
Sen måste jag försöka få i mig någonting, men är jätte rädd att jag ska spy upp det. Höll på att spy förut men det kom inget eftersom att jag inte har någonting i magen.

Läste på lisas blogg att hon har haft det bra på justin bieber konserten, det stod ingenting om honom ännu eftersom att hon skulle göra ett eget inlägg om det, men åhhhh jag är såjävla avundsjuk! Jag ville också, när hon berättade att hon skulle iväg blev jag skit sur ;)
Hoppas det var super kul och det är bäst för dig att du har tagit många bilder annars.... ;)



Såhär fin är jag just nu, kan ju bara säga att jag har mått och sett ut bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0