halsen svider :(


Ligger här i sängen igen, det känns inte som att jag har gjort något annat de två senaste dagarna.
Mamma kom och hämtade mig vid halv 3 , vi åkte till apoteket och handlade alla möjliga sorters tabletter och mediciner. Sen åkte vi till skolan, skämdes ihjäl när jag gick där, mina ögon var helt svullna, halsen brände, hade bara myskläder och såg förjävlig ut. Hämtade massa saker, fick ett mejl från min lärare om att jag fick skjuta upp massa prov tills jag orkade göra dem, eftersom att jag har blivit så stressad den senaste tiden så blir jag bara sjukare och sjukare.

Sen träffade jag min farmor och farfar, lilla farmor fyller år idag, ett stort grattis till dig. Hoppas att du fick en toppen dag!

Sen har jag haft harry potter marathon, har inte sett filmerna på flera år så kollade på ettan och tvåan. Imorgon blire att kolla på några fler av dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0