JUSTIN BIEBER TRÖJA!


Glada cheeeeyen!
Fick ett sms från lisa där hon skrev att hon hade en present till mig. Så hon och hennes mamma kom hit och gav mig en äkta justin bieber tröja! Mitt humör blev genast mycket bättre och jag kände mig faktiskt pigg!
nu kan jag inte sluta kolla på den, ler såfort jag ser den :D
Du är en underbar vän lisa!

Sen åkte pappa iväg och handlade och jag har tjatat om en film i en hel veckas tid, och idag sa lisa vad den hette och sen när han kom hem några minuter senare hade han den med sig! :D
Så ikväll blir det film kväll med mycket gott.




Kommentarer
Postat av: Lisa

braa att du gillade den tjejen <3

2011-03-19 @ 18:47:35
URL: http://lisagranqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0