Kenza shorts black!


Idag när jag och mamma va på stan så gick vi in på Lava, var första gången jag va inne där faktiskt.
Men iaf, hittade kenzas ur snygga svarta shorts som hon har designat, de fanns inte i storlek 32 i svarta så jag prova ett par bruna, de var såjävla snygga på!
Men iaf, tjejen sa att hon kunde beställa de svarta till mig om jag ville, funderar faktiskt på att göra det.
De ser bara lite ut som min svarta skinnkjol som jag nyss köpte men de shortsen är så grymt snygga.

Jag kan verkligen inte bestämma mig, de kostar 1000 kr och jag håller ju på att spara till en iphone , har hitills 200 kr lyckat linnéa! :D

                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0