Min vecka


Såhär ser min vecka ut framöver :

Tisdag: Skola, möta upp julia på KMS och sen ha dansträning klockan 7.

Onsdag: Skola, Träning på friskis med mamma.                                     

Torsdag: Skola, kanske träning på friskis, plugga.

Fredag: Ut och äta middag med julia och sen Bio.

Lördag: Kanske träffa sara, annars kanske dra ner på stan eller något.

Söndag: Träning på friskis och sen kanske sola.

      

Hoppas att ni också hittar på massa skojj i veckan, då går tiden snabbare kan jag lova er ;)

Kommentarer
Postat av: Linn ♥

Jätte fin header! :D

2011-03-21 @ 20:07:15
URL: http://gallop.blogg.se/
Postat av: Nadia

Hej Linnea jag gillar din blogg jätte mycket! Jag undrar om du skulle kunna visa alla dina ringar du brukar alltid ha så många och fina. Berätta gärna vilken du tycker är finast. puzz och kramiz :)

2011-03-21 @ 20:17:24
URL: http://nadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0