Nationella proven - biologi




Hejsan!
Jag har inte hunnit uppdatera någe idag, när jag kom hem tog jag och mamma en fika ute i solen, riktigt mysigt. Sen gick jag en lång promenad med chanti , pluggade sedan biologi för vi har det i nationella prov imorgon och nyss va vi och köpte tamponger x)

Idag hade jag mitt muntliga svenska nationella, riktigt skönt att ha det gjort. Problemet var att vi inte visste om det var test omgång eller om det var påriktigt men det var seriöst såklart... Men riktigt skönt efteråt.

Imorgon äre somsagt biologi, jag är riktigt nervös inför det, jag har ju VG i biologi och jag är jätte rädd att jag ska sänka mitt betyg pågrund av det som kommer imorgon.
Men jag hoppas att ni håller tummarna för mig imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: alexandraeriksson - f o t o b l o g g

Svar: Jag laddar ner dem från brusheezy.com. Och hur jag får dem till PS kan jag försöka visa i ett inlägg! Så håll utkik :)

2011-03-15 @ 19:20:47
URL: http://alexandraeriksson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0