soligt väder!



Bild från i tisdags :)

Var nyss ute med mamma och myste i skolen med en kex choklad. Mitt illamående har försvunnit och troligtvis så orkar jag med skolan imorgon :)
Vi får se om jag är med jossan en stund imorgon efter skolan annars ska jag nog bara softa och plugga järnet!

Ikväll äre frasse, jag vet inte vilka som ska gå och jag får gå för mamma så jag vet inte om jag ska dit.
Hör gärna av er ifa ni ska dit så vet jag :)

Jag fick en fråga för några dagar sen av mia var jag hade köpt tröjan jag hade på bilden när jag skulle träna, jag tränade inte i den jag bytte till en annan. Men den är köpt på Åhlens för några månader sen, så vet inte om den finns kvar, troligen inte. Och det fanns inga små storlekar så jag har storlek L på den , hahaha, men då ären lång till bara ett par leggings! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0