Tidsfördriv - lite om mig


Du heter:
Linnéa Andersson

En låt som när du är ledsen sörjer till:

shoreline

En låt som alltid rycker upp dig och gör dig lycklig:
Dynamite ;)

Beroende av:
Kramar, mina vänner, min familj :)

Vad tror folk om dig?
Jag har ingen aning ;)

Stämmer det?

Vet ju inte? ;)

Något som får dig att må riktigt bra?
Vännerna, komplimanger, bra låtar, shopping m.m

Vad får du oftast komplimanger för?
Mina ögon och läpparna :) 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
vi saknade dig, hoppas du kryar på dig snabbt!

Var bor du?
Nyköping

Trivs du där?
haha nej, inte ett dugg. Jag trivs med mina vänner men hatar sverige överhuvudtaget. Det ska vara varmt och soligt året runt för att jag ska trivas :)

Hur känner du dig nu?
Sjuk, fast mycket bättre :)

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart och vit.

Vad tycker du om fötter?
Jag har faktiskt inget problem med fötter, de är faktiskt renare än händerna ;)

Vad saknar du i denna stund?
Mina vänner :(

Hade du en bra kväll igår?
Nej, låg bara i sängen och tyckte synd om mig själv.

Är du blyg?
nej jag tror faktiskt inte det. Kanske ibörjan när jag träffar nya människor men verkligen inte sen. Jag är alltid pigg och glad, skrattar och busar istortsätt hela tiden :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Inte kärlek men intresse.

Är du nöjd med ditt liv?
Ja, för det mesta iaf. Jag tror inte någon person är helt nöjd, det är alltid någonting man vill ha eller som man saknar.

Är du bortskämd?
Ja tyvärr...

Vad gör du imorgon?
Skolan förhoppningsvis, dansträning och träffar julia :D

Vad är det värsta du vet?
Falska människor, folk som tar förgivet och folk som sviker.

Har du bra vänner och äkta vänskap?
Jag har världens bästa vänner och ja våran vänskap är världsbäst. Tyvärr så har jag tappat kontakten med många utav mina gamla vänner, men det kan man ju ändra på.

Du samlar på:
Minnen

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Julia och Jossan.

När grät du senast?
I lördags

Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Tagit med mig mina kompisar och åkt till thailand, shoppat och sparat till framtiden.

Är du musikalisk?
Hahaha nej inte precis ;) Fast tondövheten hindrar inte mig från att sjunga ;)

Vad dricker du helst när du är törstig?
Cooooola.

Har du någon gång gråtit dig till sömns?
Ja alldeles för många gånger.

Biter du på naglarna?
Nej, bara när jag är riktigt nervös :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0