1000 inlägg




Det här är mitt 1000de inlägg och det känns väl bra ;)
Kom precis hem från att ha ätit på tres tapas tror jag det hette, en jätte mysig restaurang med lite smått och gott. Nu ska jag sätta mig i tvrummet där nere i min onepiece och kolla på irene huss, tyckte förra delen sög men har inget annat att kolla på. Beck och wallander är såjävla mycket bättre och de spelar så dåligt i irene huss, men det funkar väl...
Skriver imorgon när jag kommer hem från sista riktiga skoldagen som förmodligen kommer till största delen bestå av fika, små filmer och lekar. Lite sorligt att gå ut 9an kommer sakna vissa lärare mer än klassen vilket inte är så bra, vi har ingen riktig sammanhållning i klassen och jag tror att jag kommer tappa kontakten med många av dem. Vi får se hur det blir när vi ska till elin och sova kvar där, vi kanske trivs mycket bättre med varandra då.
Nehepp , nu ska jag gå ner och sätta mig framför tvn och vänta på att filmen ska börja, Ha en toppen söndag! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0