Allt rasar samman




hej! Dåligt bloggande för att jag mår såjävla pissigt just nu. Mitt liv förändras verkligen just nu och det är inte till en fördel. Sen har jag faktiskt gått och blivit olyckligt kär, kan ni tänka er? Bara att killen är såjävla dum mot mig så vet inte vad jag ska göra längre :O

Men iaf, i söndags så var vi iväg och skjöt med gevär, skit kul bara att jag skjöt så mycket så jag fick ett stort blåmärke vid armen ;)
Sen igår pluggade jag lite sen va jag på stan med mamma, fick en byxdress och ett jätte fint halsband, lägger upp bilder när jag har fått mina batterier tbx som är hos johanna ;)
Nu ska jag försöka lösa mina problem och fixa allt som är jobbigt. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0