Avslutningsklänning




Hej!
Sitter här i mitt kök, ser regnet falla ner och dricker en varm och stor kopp te.
Har det riktigt mysigt här hemma. Sitter också och kollar på avslutnings klänningar, jag har verkligen ingen aning om vad jag ska ha för någon. Seriöst, hittar jag ingen snart så kommer inte jag att komma den dagen!
Har några fina just nu som jag har hittat på h&m men problemet är väl att alla kommer gå runt i dom. Bor man i en liten stad så har nätan alla likadana kläder på sig, riktigt tråkigt faktiskt.
Var ju somsagt i stockholm och letade lite för några veckor sen, men då var jag för tidig och hittade inget och nu börjar jag bli lite för sen ;)
men iaf, på onsdag så ska jag och sanna ha en tjejdag på stan för att gå runt och kolla på lite kläder!

Är hemma idag för att jag måste vila upp mig och har riktigt ont i halsen. Just nu tappar jag allt mitt hår igen så får verkligen inte stressa, därför är det riktigt skönt att va hemma och ta det lugnt :)
Ska senare åka till skolan och hämta lite saker som jag ska plugga lite på, sen ska jag städa hela huset, då menar jag verkligen HELA. Kommer få lite pengar då som går till dagsverket som vi ska ha på onsdag. men ska va hemma imorgon också så har gott om tid och så får man ju ledigt på onsdag ist ;)

Ni fick en ful bild från idrotten för några veckor sen, vill inte ta några nya bilder på migsjälv nu när jag mår dåligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0