GRATTIS JULIA!




Idag fyller lilla julia år, hon växer verkligen fort nu för tiden :O
Hela 16 år blir hon idag och hon kan inte fira den på ett bättre ställe än England. När hon kommer hem har jag en liten överraskning som jag berättar om efteråt eftersom hon läser min blogg ;)
Ha en TOPPEN dag älskling och jag hoppas verkligen att du är nöjd med din födelsedag. Faktiskt första gången vi inte träffas när hon fyller på väldigt många år.
Bilderna är bara NÅGRA av våra minnen tillsammans, mina gamla och julias gamla bilder har försvunnit från våra datorer så det här är bara några bilder ungefär 1-2 år tillbaka.
Jag vet att jag kanske inte är din bästa vän men du är verkligen min och jag älskar dig över hela mitt hjärta vännen! Ha en riktigt bra dag, puss !

Kommentarer
Postat av: Julia Söderholm

AAAH, du är för underbar sweetie <3 hade en jättebra födelsedag, kan berätta massor när vi ses!puuusssss, jag älskar dig som in i helvete bästaste <3

2011-05-23 @ 12:16:35
URL: http://juliasoderholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0