LördagsMys




Sitter här i min fotölj med datan i knät och har dunkande musik i högtalarna. Godiset ligger bredvid mig och allt känns bara skit mysigt just nu. Så himla skönt att komma hem till ett städat rum, är såjävla glad att jag slet med att städa hela huset igår innan jag drog till lisa, 800 kr extra i månaden om jag städar huset 1 gång i veckan är ju rätt så nice! Köpte morsdag present igår så nu har vi det avklarat och sen blir det att göra en massa frukost med ägg, bacon, scones och mycket mer. Till 6 tiden drar vi på restaurang och bara käkar en massa gott. Ikväll så får vi se om adam tittar förbi annars så ska jag slappa framför datan och en massa filmtittande.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen gå ut med hunden. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0