Mitt första MVG!




Hej fina läsare! Dagen har varit riktigt bra. Den började med att jag fick veta att jag behåller mitt Vg i biologi, blev godkänd i matten och sen fick jag MVG i bild. vet inte om jag har höjt mig i slöjd och musik men i hk har jag också fått vg. Så jag messa mamma och då sa hon att för varje vg jag har så får jag 100 kr och varje mvg så får jag 200 kr. Så det blir över 1000 kr iaf, glaaaad! :D
Sen hade vi fika på son och kollade på massa youtube klipp, fikade på spanskan, behövde inte gå på slöjden så slutade halv tre. Då drog jag och mamma hem till elin L som klassen ska till imorgon och sova över men lite smått och gott. Vi bidrog med lite godis och porslin, sen får alla köpa sitt egna ;)
Sen drog jag till lisa och hämta min laddare, drog hem och sola på vårt nya gräs med mamma, drog ut med chanti och sen när vi kom till ica så var det värsta olyckan som hade inträffat. Så vi stod och kolla lite, det var tydligen en bil som krockade med en motorcyckel.
Köpte den nya solo tidningen så jag fick med en svart bikini som sitter riktigt snyggt faktiskt, helt perfekt till sommaren. Nu ska jag skriva lite med adam, packa väskan och sova tidigt. Är dööö trött och ska hämta emma imorgon bitti vid typ 10 sen gör vi lite frulle och sen kommer mickis och hämtar oss vid 12.
Vi ska va hos elin vid 1 och sen sover hela söta klassen kvar där.
Kommer nog inte orka blogga nått mer idag så vi hörs på onsdag när jag har kommit hem. Kameran följer med så det kommer nog upp bilder, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0