Morsdag






Idag är det morsdag och det betyder ju att alla mammor får bestämma hela dagen, eller iaf hemma hos oss. Så min morgon började med att klockan ringde vid halv 9 sen satt jag och sov vid matbordet med en pigg mamma bredvid mig som envisades om att vara vaken. Så jag började med att baka scones klockan 9 som sedan var klara vid 10 tiden. Riktigt gott blev det och mamma blev super glad över sina blommor och ett armband som jag hade köpt till henne :)
Jag har precis duschat och ligger i min säng och bara myser, det är alltid så himla skönt att krypa ner under täcket efter en varm dusch.
Senare blir det att gå på restaurang och sen har jag ingenting planerat. Det är ganska dåligt väder så det blir väl mycket bloggande antar jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0