namnsdag




Hej! Nu mår jag faktiskt mycket bättre. Förut idag ringde mamma och gratta mig på namnsdagen , visste inte ens att jag hade det idag. Så hon gav mig två biobiljetter till premiären av pirates of the caribbean 4. Så jag frågade min älskade kompis lisa om hon ville hänga med och självklart så ville hon det ;)
Sen valde jag att vi skulle äta thaimat , sen fick jag en bakbok av farmor och farfar och en tidning av mamma.
Riktigt bra namnsdag förutom det dära med magsjukan.

Imorgon har jag inget planerat, vi får helt enkelt se hur jag mår, men har ingen lust att va hemma mera så det blir nog att träffa nån kompis :)
Nu blire glee och sen efterrätt , kramis

Kommentarer
Postat av: Lisa

FÖÖÖRLÅÅÅT LINNNEEAAAAAA. GLÖMMDE HELT BORT SKOLAN!

FML

2011-05-13 @ 22:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0